Problemer opstår på alle tider af døgnet.
Derfor tilbyder vi også i samarbejde med vores elafdeling en døgnvagtservice udenfor vores åbningstid. Her håndterer vi akut opståede problemer 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året. Vi besvarer din henvendelse uanset om det er midt om natten, weekend eller helligdag.
Vores døgnvagtsservice er vi klar til at hjælpe dig med dit akutte problem.
Ved brug af vores døgnvagtservice pålægges din faktura et vagttillæg.
kr. 1.520,- ekskl. moms. – Herunder er 1. time inkluderet.
Efterfølgende timer udføres med overtidsbetaling. Vores montør kan efter besigtigelse af problemets omfang give et prisoverslag på den fulde løsning.
Udenfor vores normale åbningstider vil det være vores el-døgnvagt der servicerer dit opkald
Ved akutte problemer prioriterer vi at være ved opgaven hurtigst muligt, og gerne indenfor 1 time. Det betyder at vi af og til prioriterer at køre fra en igangværende opgave for at hjælpe i nødstilfælde. Det håber vi på forståelse for – Husk det også kan være dig, der har brug for hjælp en anden gang.
Hvad hvis vi ikke kan løse fejlen under udkaldet?
Nogle gange er den optimale løsning blot at demontere en løs forbindelse eller lave en midlertidig løsning. Måske mangler vi en specifik reservedel eller har brug for særlig assistance til det specifikke problem.
Vi løser problemet i det omfang det kan lade sig gøre og efterlader aldrig en situation uden det er sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Vi genoptager vores fejlsøgning og reparation i de nærmeste dage eventuelt med assistance eller efter modtagelse af manglende reservedele. På denne måde minimeres omkostningen til overtidsbetaling i udkaldet og vi får den rette ekspertise ind over løsningen.
Faktura tillægges stadig et vagttillæg, selvom en del af arbejdet er udsat til den normale åbningstid eller hvis fejlen mod forventning ikke kan udbedres.